Je merk is jouw verhaal. Branding is hoe je dat verhaal vertelt en tot leven brengt.
We onderzoeken en definiëren het karakter en de tone-of-voice van je onderneming om een uniek en krachtig merk te creëren. Samen bepalen we hoe jouw onderneming origineel en met lef in de markt kan staan.
We brengen je doelgroepen in kaart zodat je weet met wie je de beste connectie maakt. We laten je merk tot leven komen door middel van creativiteit, consistentie en volharding voor een maximale impact.
De juiste strategie
Jouw online aanwezigheid vergroten? Klanten aantrekken, overtuigen en behouden? Een goede strategie vormt het fundament voor de creatie van je brand, content, website, en marketing activiteiten. In de grootste zin van het woord betekent strategie “eerst denken, dan doen.” We verzamelen de juiste inzichten door marktonderzoek, en door met jou rond tafel te zitten. Aan de hand van data en de juiste portie “Gut Feeling” bepalen we de juiste koers. Door samen te denken kunnen we samen jouw merk waarmaken.
Project: Recognice →
Wat wij waarmaken?
→ We creëren een duidelijk en sterk merkbeeld
→ Een positionering zo klaar als een klontje
→ De definitie van hoe jouw merk zich onderscheidt
→ Een merkstrategie met ballen
→ De vertaling van je identiteit in een brand book
Waargemaakt
Smiling Cook: Een smaakvolle en intuïtieve website
Voor Smiling Cook realiseerden we een digitale transformatie waarbij de rebranding naadloos werd doorgetrokken naar een moderne en intuïtieve website. Het resultaat is een gebruiksvriendelijk platform dat niet alleen recepten en producten samenbrengt, maar ook klaar is voor toekomstige e-commerce-uitbreiding.
E-commerce, kassakoppeling én efficiënt voorraadbeheer voor Rema Sport
Rema Sport is een specialist in sportkleding en -accessoires die zowel particulieren als sportclubs bedient. Hun ambitie om zowel fysiek als online te excelleren vroeg om een website die naadloos aansluit op hun kassasysteem en hun voorraadbeheer optimaliseert. Waarmakers werd ingeschakeld om een gebruiksvriendelijke webshop te bouwen, die niet alleen de klant aanspreekt maar ook de bedrijfsvoering verbetert.